Då var man hemma..

Då var jag nu hemma efter en underbar semester:)
Man känner sej väldigt mycket brunare än alla andra här hemma.. känns underbart o inte va kritvit.
Jag skulle gärna lägga ut bilder men tyvärr så är min data paj så tyvärr gick det inte, för min andra data har inget USB intag så ni får vänta med bilder tills den är lagad:)

Men iaf idag har vart en underbar dag vaknade vid kl 11 sen träffade man underbara Emma o Lisa.
Vi drog till alideberg men det blev inte så långvarigt för det var dåligt väder.
Så vi drog upp till lilla Sessan och Zebago som båda är runda om magen:)

Imon ska jag va med dem igen ska bli underbart kul!

Sen glömde jag nästan att säga att min kusin vann Nicholaies tävling!
Det var hon värd!
PS det var jag som anmälde henne;)
 
Kramkram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0