Hästdag, imon gäller fotboll ;)

Heeeejsan!

Idag har vart underbart, hästar all day long!

Jag blev idag tvingad till att vakna kl 8 men de var inga problem.
Sen åkte jag och fotade Emma när hon hoppade på Star det gick super!

Sen hade de tömkörning och sedan Gymkana Emma ägde ut alla;)
Det var jätte kul att kolla på:)

Sen drog jag Emma,Julia och Lisa upp till Sessan och Zebago.
Vi byggde en markarbetes bana och sedan en kombination.
Både Zebago och Sessan hoppade som gudar underbara var dem!
Tyvärr har jag inga bilder men de ska jag fixa..

Imon drar jag och BB brudarna till Eskilscupen i Helsingborg!
Vi ska vinna hela skiten!

Önska oss lycka till!

Sen vill jag tack världens underbaraste person:

Fredrica Mårtensson
Som hjälpte mig med min blogg!
Älskar dej!

 


Kommentarer
Postat av: Emma :P

Klart jag ägde ut dom :P xD

2011-08-04 @ 19:55:37
URL: http://meemmz.blogg.se/
Postat av: Fredrica

Tack själv gumman, det har varit super ku!:)<3

2011-08-06 @ 01:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0