Uteritt.. tagga Eskils!

Godag!

Idag vaknade jag tidigt för att rida en sväng med Zebago.
Det var helt underbart!
Han var lite pigg men det är bara kul:)

Vi red en långtur på Ymer mest skritt och galopp eftersom han inte vill trava ibland.. haha
Solen skren och det var hur underbart som helst.
Jag red barbacka oxå, jätte kul med vita ridbyxor sen;)

Älskar dej min köttbulle!<3

Men nu taggar jag för Eskilscupen!
Det ska bli så himla roligt och vi ska såklart vinna!

Vi vann Gbg Cupen i våras nu ska vi vinna denna med!

Jaja, nu måste jag packa så jag blir klar tills vi åker.

Ciao ciao!
     

1:a bilden Zebago o jag!
2:a bilden Gbg cupen på berget i varberg!
3:e bilden när vi vann Färjelanda Cup
4:e bilden 3:a i Örebro cupen
5:e Örebro Cupen


Kommentarer
Postat av: NellieB

Lycka till i cupen <3

2011-08-05 @ 12:32:05
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0