Bildbomb!

Äntligen funkar min kabel till att lägga in bilder igen! wohooo!
därför kommer ni få se rätt många bilder från alla dagar jag inte har kunnat lägga in några.


Varberg i onsdags

Madeleine & Linnea


Göteborg med Amanda i Torsdags

sen på kvällen blev det T-kväll




Dop för min brors son Oliver Lars Mattias Rångemyr (fyllständiga namnet)

Emma & Louise sjunger emil i lönneberga låten



dopvattnet eller vad det heter


familjen i mitten och faddrarna på kanterna

Jenny, Andreas, Oliver, Lotta, Benny

Några av tårtorna

då var dopet slut;)

gymmet igår med Maria, dog bara lite!

stark or what!;)


gick även in och körde lite Kibox
måste bara säga att jag älskar kibox av hela mitt hjärta! finns ingen roligare sport! det är det enda jag saknar med friskis och svettis, alla kibox pass, men som sagt är Bewellness ett super bra ställe riktigt trevliga personer som tränar där och så är det mycket närmre från mig.





Idag fick jag även träffa en av mina bästavänner Julia! har inte träffat henne på mer än 1 månad typ för hon har varit i dalarna, snacka om att jag var glad över att se henne!

en bild från modefabriken (oseriösa)



Och i morgon sover denna fina tjejen hos mig



detta var allt, ni får ha en super bra kväll! kommer inte hinna blogga något imån men vi får se på torsdag!
men det är inte långt kvar till er favorit bloggare Emilia kommer hem från kroatien och börjar blogga igen
ni är inte ensamma om att sakna henne!
slänger in en bild på våran saknade tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0