Förlåt för den dåliga uppdateringen!

har haft fullt upp i 2 dagar nu, därför jag inte har hunnit blogga! ber om ursäkt, ska försöka blogga en gång om dagen i allafall, även om det är stressigt.
har varit i Varberg i Onsdags hos min faster och hennes familj, träffade även min fina vän Linnea där, så vi drog och badade i havet! men gud så varmt det var, mycket varmare i vattnet än i luften så man ville knappt gå upp sen.
Och igår var jag med min kära vän Amanda i Göteborg. vi gick runt i stan och kollade in massa butiker, hittade inget, det är mest rea nu i alla affärer. Jag tycker det är roligare nu när höstmodet kommer, älskar verkligen alla höst kläder! men vi kom i allafall hem med skoskav bådatvå.
efter att vi hade lunchat gick vi och sätte oss vid en mysig park och satt och snacka om allt som har hänt under den senaste månaden innan vi drog oss hemmåt till Borås igen för att gå på Torsdagskvällen.
haha Jag tror detta har varit en av dom roligaste torsdagskvällarna hitils!
några ville köpa min kompis paraply och sen lite senare på kvällen kom det 3 as fulla killar i 20 årsåldern och ställde sig under paraplyet med oss, jag var livrädd att ngn av dom skulle spy, för dom var verkligen as packade! men tillslut gick dom som tur var.
hände massa konstiga saker, men sånt är bara kul!

ska på dop imån, min brors son ska döpas, det bli namnet Oliver, super gulligt tycker jag!
ni får ha det bra, puss!




hittar inte kabel till att få in bilderna i datorn, så det blir en bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0