Friends are Forever

Idag har det varit en jätte kul dag med massa foton och en underbar ridtur!

Min dag började med att jag och Emma vaknade runt kl 12.
vi gick oxh åt frukost sen fick vi veta att lilla Pipplutt min systers hamster har dött ..
så allt var inte kul denna dagen R.I.P Pipplutt.

Men iaf.. sedan gick vi upp till stallet borstade och fixade hästarna
och red en underbar tur i skogen där vi tog massa bilder sen
bar vi oss hemåt:D

P.s kolla gärna in www.meemmz.blogg.se där kan ni se
några fina bilder som blev tagna idag;)

Efter vi ridit skulle Emma hem.

Så jag och Nadja gick ut och fotade massor sen hjälpte nadja mig med att
fixa min text på bloggen. kolla gärna www.nadjaalizadeh.blogg.se

Tack så jätte mycket för dagen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0