Måste vända tillbaka på dygnet

Godmorgon alla solstrålar!

weey vaknade upp på toppen humör idag, fast än jag gick upp tidigt! kan det bli mycket bättre.
detta blir ett litet snabbt inlägg om dagens planer innan jag ska möta upp amanda om 1 timma. hjäälp kommer inte hinna, jag som är så seg on the morning!
men vet ni vad, när jag kom upp för 20 min sen så märkte jag att min lillasyrra har möblerat om hela sitt rum, jag bara whaaaat!? allt händer här hemma medans jag sover. får väll börja vända tillbaka på dygnet så jag inte missar allt.
som sagt idag ska jag vara med min saknade Amanda och vi får väll se vad vi hittar på kanske drar någonstans, elr bara har en latdag hemma!
måste få med henne att börja dra ut och springa med mig, jag har knappt tränat på lovet, fyskämms på mig! och jag säger bara till mig själv nu, good luck on skoljoggen! kommer väll vara den sista som kommer in i målet:(
men ni får ha det gött allihopa!
xoxo fredda




dagens outfit
svarta shorts från Vero Moda
enkelt svart linne från Bikbok
hunkydory tröja från Jolina
träkulorhalsband från Vila
klocka&smycken som alltid;)
och till detta ett par Hunter stövlar från Jolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0