Mot Ulricehamn!

Gooodmorgon alla blogg läsare!

vad ska ni göra för något roligt idag?  Jag ska iallafall dra till min kära morfar i Ulricehamn och grilla och ha skoj!
blir väll mycket snack om fotboll eftersom han är gammal elfsborg spelare och han har fortfarande stort intresse för det! varför kunde inte jag få lite boll sinne av morfar och mamma, istället så suger jag på det, kuul!
aja såg ni när damlaget tog hem brons mot Frankrike? vad duktiga dom är!

men nu måste jag springa iväg om jag ska hinna dit!
puss&kram!


dagens outfit
leopardmönstrad blus från Vila (min lillasyrras)
kofta ( hittade den i mammas gaderob)
svarta jeans leggins från Vero Moda
klocka & smycken är ett måste för mig
matchar detta med ett par härliga boots





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0