Shopping, hästar

Heeeejsan!

Idag vaknade jag av att någon satta på sin gräsklippare kl 11 på morgonen..
blev lite sur för jag somnade halv 6 på morgonen kunde inte sova:P

Sedan träffade jag lilla Emma och vi drog till knalle.
Först gick vi till My One och köpte ett slags gell som är mot sår till min häst.
Sedan gick vi till JC o kolla men vi hittade inget kul..
Sedan tog vi varsin smörgås på Subway .. mumsit !
Sedan gick vi till Gina Tricot där jag köpte en piké tröja och en bikini
som jag ska ha när jag åker till kroatien:)

Efter det åkte vi hem till mig och kollade på hästhoppning
som jag hade spelat in på tv:n.. när vi kollade på hästhoppningen
blev vi själva sugna på att hoppa lite så vi drog upp till stallet och så hoppade
jag lilla Zebago.. han var grymt duktig!!
På torsdag  blir det tävling på 4-H det ska bli skojigt!!

Hoppas det går lika bra då;)

           

Underbar var min lilla Zebago idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0