That's me!

heeej kära bloggläsare!

tänkte presentera mig eftersom jag ska blogga här dom närmaste 2 veckorna medans Emilia är i Kroatien.
kan väll börja med att säga att jag heter Fredrica, fast kallas fredda
har inte någon blogg själv för jag tog bort den gamla, så detta ska bli riktigt skoj!
men detta blev ett litet snabbt inlägg, ska nu dra iväg och träffa min vän Amanda som precis har kommit hem från Colombia! hon har varit där i 1 månad så det blir super kul att träffa henne igen!
vi hörs senare, kanske blir ett inlägg ikväll också
xoxo fredda


dagens outfit
Shorta från Lindex
Cheap Monday Jeans från Face
klocka & smycken
och till detta matchar jag med ett par röda sneakers


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-16 @ 19:39:41
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0