Ullared & Bio

heej alla bloggläsare!

dagen har bara blåst iväg, har knappt hunnit med allt!
drog till ullared i morse och har varit där hela dagen, såg Morgan!!:D
sen var det bara att springa in när jag kom hem och byta om osv och sen dra ner till stan och möta upp Anna, vi var och kollade på den nya Harry Potter filmen, sjukt bra verkligen!
har ni sätt den, och i så fall vad tyckte ni om den?

nu känner jag hur energin börjar ta slut, så nu sätter jag på en film och myser framför den resten av kvällen
ha det bra!
puss!


bjuder på denna bilden, suddig bara för att det var mörkt i biosalen. snygga va?;)



såhär såg jag ut idag!



min sovande lillasyrra på väg hem från Ullared


Kommentarer
Postat av: Anna

filmen va bääst :D

2011-07-19 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0